سلام

سلام...

امروز روز پدر بود و دریغ از یه کادو!!!!!!! خانومم که یه ساعت برام خریدن که چون دیواری بود نمیتونستم ببندم به مچم زدیم به دیوار دخترام که هیچی....

واسه اینکه دلم خوش باشه رفتم واسه خودم یه جفت کفش گرفتمو روز خودمو مبارک کردم!!!!!

چقدر کفش گرون شده نمیدونم حالا این کفشایی که خریدمو دلم میاد بیرون پام کنم یا نه گمون کنم بگیرمشون دستم برم بیرون!!!!!!

کفش الان از سانتریفیوژ گرون تره!!!!!!

جالب انگیز:

در راستای نام گذاری امسال بنام سال حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی قرار شده که کارگر چینی وارد کنن!!!

فکر هوشمندانه ایه جناب وزیر دیگه جنس چینی وارد مملکت نمیشه ایران خودش مستقیم چین میشه موقعیتی عالی واسه کارگرای ایرانی ایجاد میشه که با خیال راحت استراحت کنن و شاهد پیشرفت مملکتشون باشن!!!!

به این ترتیب به همت و همیاری برادران چینی تولید ملی رونق پیدا میکنه!!!!

حالا خدا رو شکر که از هر ده تصمیمی که مسئولین عزیز میگیرن بیست تاش عملی نمیشه وگرنه کلاهمون پس معرکه بود....